5 pasi pentru o viață sănătoasă

BY staredespirit No comments

 Fiecare își dorește să se mențină sănătos și în formă pentru cât mai mult timp. Stilul de viață sănătos depinde în mare măsură de obiceiurile zilnice pe care le avem și de modul în care am ales să trăim. Aceasta nu înseamnă neapărat să mănânci numai supă de varză sau să alergi zeci de km zilnic, ci să faci schimbări mici,  care să te ajute să te trezești în fiecare dimineață mai sănătos și mai plin de viață. 
  
 Așa că am încercat să adopt câteva obiceiuri pentru a avea un stil de viață sănătos: 
  
 1.  Încep ziua cu apă. Storc jumătate de lămâie într-un pahar cu apă călduță și  o beau pe stomacul gol. Acest pahar cu apă este singurul pe care-l beau dintr-o răsuflare, fiindcă rolul lui nu este de hidratare a organismului, ci de curățare și eliminare a toxinelor.  
  
 2. Alimentație sănătoasă. În meniul meu predomină fructele, legumele, lactatele, peștele, fructele de mare, carnea, ouăle. Am încercat să elimin pe cât posibil produsele rafinate: zahărul, făina albă, margarina, mezelurile și alte tipuri de carne procesată. 
  
 3. Mănânc organizat.  Respect principiul bine cunoscut cu cele 3 mese principale și 2 gustări, nimic după ora 19.00. Însă, când vine vorba de mese, țin cont să nu mă așez la masă agitată, stresată, nervoasă, încerc pe cât posibil să mănânc conștient într-o atmosferă de calm și bună dispoziție. 
  
 4. Relaxare ! Relaxare ! Relaxare ! Odihna și relaxarea sunt necesităti vitale. Sunt tot atât de importante pentru sănătate ca și modul de alimentație. Lipsa de odihnă îmi creează dificultăți de concentrare, mă fac irascibilă în relațiile cu cei din jur, mai puțin comunicativă și mai puțin productivă la serviciu.  
  
 5. B12 Vital. În ultima perioadă, în ciuda stilului de viață sănătos, eram mereu epuizată, simțeam furnicături la nivelul mâinilor, nu mă mai puteam concentra nici măcar la povestirile fetiței mele, darămite la sarcinile de serviciu. Medicul de familie mi-a recomandat B12 ››ANKERMANN‹‹ Vital. Acesta este un supliment alimentar lansat în România și disponibil în principalele lanțuri de farmacii din țară, producătorul acestuia fiind WÖRWAG Pharma, o companie germană cu renume foarte bun în piață.  
  

  Deși o dietă alimentară variată este principala condiție a asigurării unui nivel optim de vitamina B12, totuși din diverse motive, acest lucru nu se intamplă. O cantitate mare de vitamina B12 conținută de diversele tipuri de alimente consumate, nu reprezintă o garanție a atingerii necesarului zilnic de substanță activă necesară organismului uman. 

  
 Un aport adecvat de vitamina B12 este esențial pentru funcționarea normală a sistemului nervos, menținerea sănătătii psihice, metabolismul energetic normal și reducerea oboselii și extenuării. Vitamina B12 ajută  în cazul senzațiilor de oboseală, de scădere a capacitătii de concentrare și a memoriei, a senzațiilor de amorteală, a furnicăturilor la nivelul mâinilor sau picioarelor, dar și a situațiilor în care întâmpini dificultate la mers.  

 De când iau vitamina B12 mi s-a îmbunătățit calitatea somnului, senzația de extenuare a dispărut, mă simt mai odihnită, cu alte cuvinte, mi-a reapărut acel chef de viață pe care-l credeam pierdut pentru totdeauna. 

  
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu