Azi sunt Barbarella

BY staredespirit No comments

Îmi plac rolurile. Nu are importanţă că le joc în viaţa reală (mamă, soţie, veşnic copil) sau că mă transpun în pielea unui alt personaj, de cele mai multe ori fictiv. Cu ocazia lansării de către TNT a unei noi grile de programe, am primit provocarea să-mi aleg ce personaj din noua grilă mi-aş dori să fiu. Ei bine, azi voi fi Barbarella. Cum adică care Barbarella ? Personajul din filmul cu acelaşi nume regizat de către Roger Vadim în interpretarea unicei Jane Fonda.

Pe scurt, Barbarella este o călătoare interstelară implicată în tot felul de conflicte spaţiale pe care le rezolvă fie prin agerimea minţii, fie mai ales, prin puterea sa de seducţie. În mod cert, ea este adepta principiului "make love, not war", cu atât mai mult cu cât acţiunea filmului se petrece în anul 4000 , iar lumea trăieşte o epocă de pace şi iubire în care oamenii fac dragoste cu ajutorul unor pastile de exaltare transferenţială.

De ce am ales să fiu Barbarella? Iată trei motive solide (lol) :

1.Cu riscul de a fi apreciată drept superficială si frivolă, mi-am dorit să fiu măcar pentru o zi o femeie super-sexy, blondă, înaltă de 173 cm, subţire, dar cu forme apetisante, care să năucească prin apariţie orice bărbat. Şi în plus care să încapă într-un costum de astronaut, intocmai celui purtat de către Barbarella. De fapt, m-aş mulţumi dacă aş mai încăpea în blugii de la 25 de ani, dar asta-i altă discuţie.


Alternativa... chiar eu: brunetă, mignonă şi cu câteva kg în plus. Asta ca să nu zic că sunt atât de scundă încât sunt nevoită să mă ridic pe vârfuri când vreau să o pup pe frunte pe fiică-mea de 8 ani. Glumesc, evident, însă normal că mi-aş fi dorit să am 173 cm şi nicidecum 158 cm. Pe principiul “ mai bine bogat, decât sărac” , “mai bine frumos, decât urât”, “ mai bine să fie bine decât să fie rău”. 

2. N-aş mai auzi veşnica întrebare a soţului meu “azi facem ceva?”. După cum bine intuiţi, când întreabă asta nu se referă la pus murături, bătut covoare sau vreo altă activitate casnică, ci evident că se referă la sex. Eu văd lucrurile în felul următor: actul sexual trebuie folosit atât cât să răspundă cerinţelor fiziologice, echilibrului hormonal şi pentru perpetuarea speciei. Punct. 

Dacă însă dorinţa partenerului vine atunci când vreau să scriu un articol pe blog, să vizionez vreun film bun pe TNT sau să pierd vremea pe internet, pur şi simplu, atunci nu-mi doresc decât să fiu Barbarella care făcea dragoste cu ajutorul pastilelor de “exaltare transferenţială”. 


Să rămână la latitudinea mea când am chef de sex sau când folosesc pastila minune. Chiar şi Barbarella, la un moment dat, în dorinţa de a-l răsplăti pe Mark Hand, salvatorul ei, face dragoste cu acesta în mod primitiv (nu foloseşte pastile). Si când mă gândesc cât timp preţios am irosit făcând dragoste ! Daca aş fi avut pastila Barbarellei, probabil acum dădeam la tipărit vreun tratat de sexualitate, domeniu in care personajul ales de mine excelează.




3. Vizionând filmul am găsit răspunsul la întrebarea care-i bântuie pe mulţi, inclusiv pe mine. Cum mi-ar plăcea să mor? Ştiu, sună sinistru, dar la urma urmei toţi suntem datori cu o moarte. Mulţi se grăbesc să zică : în somn, ca să nu simt nimic. Răspuns greşit!

Dacă viaţa nu a fost trăită la cote maxime , măcar moartea să fie spectaculoasă. Să trăieşti momentul morţii într-un mod… mmm .. orgasmic. În film, Barbarella este lăsată de Regina Neagră pe mâinile lui Durand Durand care o pune într-o maşină care ar trebui s-o ucidă prin plăcere orgasmică. Aşa da ! De fapt, cuvântul "orgasm" provine din grecescul "orgao" şi a mai fost numit şi mica moarte deoarece pe parcursul stărilor de orgasm fiinţa tranzitează in stări de expansiune a conştiinţei. Este de asemenea interesant că in Franţa orgasmul este numit "le petit mort" (mica moarte). Deci, asocierea mea dintre orgasm şi moarte nu mai pare atât de stranie. 



Acestea fiind spuse, dacă v-am suscitat cât de cât interesul, filmul il puteţi viziona pe TNT in noua grilă de programe. Lăsând imaginaţia să te poarte cât de departe vrei, tu ce personaj de film ţi-ai dori să fii?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu