Un vin cu tradiţie pentru tine, bunicule !

BY staredespirit No comments

Se apropie ziua de nume a bunicului meu. În anii trecuţi îi făceam cadou câte un pulover, vreo unealtă pentru grădină sau vreun lucru de care ştiam că are nevoie. Apoi mi-a zis că a îmbătrânit şi nu mai are nevoie de nimic. Cum nu puteam să merg la el cu mâna goală, îi mai lăsam câte 100 lei unde ştiam că ţine el banii. O singură dată mi-a mers manevra, că după ce s-a prins de şmecherie, mi-i strecura înapoi în poşetă, fără ca eu să observ.

Odată i-am lăsat nişte tichete de masă să-şi cumpere cele de trebuinţă de la magazinul din sat. Numai că bunicul şi-a păstrat junatate din ele, iar restul mi le-a pus în portofel. Ajunsesem deja acasă când am observat, aşa că pun mâna pe telefon şi-l întreb:
- Păi bine bunicule, de ce mi-ai dat înapoi o parte din tichete?
- Ţi le dădeam pe toate dacă nu vroiam să-mi cumpăr un vin bun pentru sufleţelul meu.
- Eu ţi le-am dat să-ţi cumperi ceva de-ale gurii, că vin nu îţi dă cu tichete.
- A, asta-i grav, atunci n-am făcut nicio afacere.
Şi uite aşa am aflat cam ce şi-ar dori bunicul de ziua lui: un vin bun.



Cum de nu mă gândisem la asta?De fapt, până nu demult îşi făcea el vinul de casă, dar de când i-au slăbit puterile şi-a vândut via, iar acum dragul de el tânjeşte după un pahar de vin. Bunicul nu este un mare consumator de băuturi, însă am remarcat de-a lungul anilor că ştie să aprecieze un vin bun pe care îl savurează asemeni unui degustător cu ştate vechi: roteşte cu mişcări scurte paharul, imediat după aceasta miroase aromele eliberate, după care ia câte o sorbitură, bucurându-se de licoarea magică.

Aşa că, ce cadou ar fi mai potrivit de ziua serbării numelui de Sfântul Nicolae, decât un vin cu tradiţie de la Vincon din gama Comoara Pivniţei ?


                             
Alături de sticla de vin voi ataşa o felicitare în care îi voi scrie "Dragul meu bunic, azi de ziua numelui tău, îţi dăruiesc această sticlă cu vin. Viaţa a fost darnică cu mine pentru că mi-a oferit ceea ce mulţi şi-ar dori: un bunic deosebit aşa ca tine. Da, deosebit, pentru că n-am mai cunoscut vreun om care să nu ştie să primească lucruri pentru care nu a muncit, dar care ştie în schimb să dăruiască tot ce are el mai de preţ: iubire, înţelepciune, bunătate, valori morale, simplitate, bun simţ. Un om special merită un dar special, un vin cu tradiţie. Îmi doresc ca obiceiul serbării zilei tale de nume să ne găsească împreună şi peste 50 de ani şi să ne bucurăm cu toţii de poveştile şi anecdotele tale despre vin .Te iubesc, om bun! "

Dacă ai o persoană specială căreia nu ştii ce cadou să-i faci cu ocazia sărbătorilor, atunci opreşte-ţi atenţia asupra vinurilor cu tradiţie de la Vincon. Segmentul vinurilor de top, super premium, e reprezentat în portofoliul Vincon de două game de vin: Comoara Pivniţei (Cabernet Sauvignon şi Merlot, Pinot Noir, Tămâioasă Românească, Fetească Albă, Sauvignon Blanc) şi Oenoteca (Fetească Regală, Muscat Ottonel, Merlot, Pinot Noir, Cabernet Sauvignon) - colecţii de vinuri învechite. Dacă vrei să impresionezi pe cineva cu un vin bun, sigur aceasta este cea mai bună alegere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu