Beneficiile jocului de airsoft

BY staredespirit No comments

În prezent starea mea de spirit este ZEN, după cum spune şi titlul blogului, însă au fost perioade în anii de studenţie când liniştea îmi era tulburată. Şi atunci îi împuiam capul lui frate-miu cu nemulţumirile şi frustrările mele. 

Zicea el pe atunci că pentru a mă elibera de energiile negative care-mi bântuiau gândurile şi casa, trebuia să reinstaurez ordinea, atât cea interioară, sufletească, cât şi cea exterioară. Cum în perioada respectivă locuiam la el, mă pun nene de îi fac o curăţenie în garsonieră, că strălucea totul în casă mai ceva ca dinţii castorului din reclama aia infantilă, ca să nu zic idioată cu "domnule  castor, dar de ce ai dinţii atât de albi!?". Era deja târziu când mi-am dat seama că teoria lui n-a fost decât un "bullshit" servit fraierei de mine  care, suferindă din dragoste fiind şi cu mintea înceţoşată, eram în stare să înghit orice prostie numai să uit că am fost înşelată.

Lăsând la o parte această nefericită întâmplare din vremurile demult apuse, de fiecare dată când am o problemă, tot la el apelez pentru vreun sfat. Numai că acum, nemaifiind cu mintea învăluită de aburii dragostei prostiei, pot să discern care sfat să-l urmez şi pe care să-l ignor. Fie că mă plâng de şef, de vecinul de la 3 sau de soacră, el mă ascultă cu bunăvoinţă şi mă ajută cu cele mai bune şi de încredere sfaturi. 

La ultimul episod de văicăreli, nervii lui n-au mai rezistat şi a izbucnit:
- Băi, soră-mea, aşa nu se mai poate, trebuie să faci ceva! Trebuie să scapi de toate nemulţumirile tale vis-a-vis de unul şi de altul şi, ca să nu crezi că îţi vând iar "bullshit-uri" îţi zic că în cazul meu singura metodă care a dat roade a fost airsoftul . O să te iau o dată cu mine, când mă întâlnesc cu băieţii şi sigur îţi va plăcea !


- N-am decât o vagă idee despre airsoft, îi răspund.
- No bene, pe vremea când noi jucam ca băieţii "nouă pietre" , "hoţii şi vardiştii", iar tu săreai coarda de zor, cineva de prin Japonia, vreo minte luminată, evident, inventa acest joc "airsoft". Este un "joc cu împuşcături" doar că este practicat de către adulţi şi foloseşte replicile unor arme adevărate care trag cu bile de plastic. Ce mă fascinează pe mine sunt tocmai armele de airsoft care în general pot reproduce orice tip de armă de foc adevărată.



- Ok, şi cum o să mă ajute pe mine airsoftul să scap de gândurile negre care mă invadează când îl aud pe şefu-miu urlând zilnic ca din gură de şarpe... sau cum pot să o ignor pe soacră-mea când în loc să-mi răspundă la salut, mă întâmpină cu formula clasică "tu îi mai găteşti băieţelului mamii măcar din când în când o mâncărică caldă, că de când v-aţi luat parcă a mai slăbit". Sau cum mă poate ajuta airsoftul să nu sar la beregata vecinului de la 3 pe care îl apucă cheful de bowling în apartament, pe la vreo 12 noaptea, fix în momentul în care eu vreau să mă culc?

- Crede-mă, chiar ajută ! Imaginează-ţi un scenariu de airsoft, ceva care să te facă pe tine să te simţi mai bine, un scenariu prin care tu i-ai elimina pe toţi cei care îţi fac zile fripte. Gândeşte-te la un joc din copilărie, de exemplu şi adaptează-l pentru un joc de airsoft, ceva pe care tu-l jucai mai des.
- Raţele şi vânătorii, răspund fără să clipesc. Frate-miu s-a tăvălit în chinuri de râs când mi-a auzit propunerea, însă pe măsură ce înaintam cu detaliile, ideea nu i se mai părea atât de ridicolă.  

Scenariul primului meu joc de airsoft este următorul:
1.Participanţi: doi vânători şi patru raţe. 
2.Distribuţia:- primul vânător, EU, nume de cod: Revenge; -al doilea vânător, frate-miu, zis şi Nemuritorul.
Şi acum raţele, în ordinea în care mi-au tulburat viaţa:
- fostul iubit - să-i zicem Păcălici
- şefu' - nume de cod Teroristul
- vecinu' de la 3 - Insomniacul
- soacra - cu nume de cod sugestiv Scorpia. 
3.Miza: eliminarea, măcar imaginară, a celor care-mi tulbură starea "zen".
4.Condiţii de joc: Acţiunea se va desfăşura pe un teren cu copaci şi tufişuri după care raţele ar putea să se ascundă. Ar fi bine să nu măcăne ceva că, de data asta gloanţele, deşi de plastic, sunt la mine. Noi, ca vânători avem dreptul doar la o replică airsoft manuală şi la un singur încărcător, pentru că din câte am înţeles jocul de airsoft se bazează pe fair play. Eu zic să optez  pentru un pistol snipper sau shotgun şi ar fi bine ca raţele să se ferească din raza mea de acţiune că, la ce ciudă am pe ele, ar putea să rămână rapid fără pene. Tu, frate-miu, poţi să fii mai blând şi să-mi asiguri spatele ca intotdeauna. Jocul se termină când pe teren rămâne o singură raţă teafără şi nevătămată. Nici nu am pus în practică scenariul, că deja am început să mă simt mai bine. 
5. Beneficiile jocului de airsoft
- reducerea stresului şi a depresiei;
- îmbunătăţirea capacităţii de luare a deciziilor;
- crează şi menţine o bună condiţie fizică, atunci când scenariul este pus în practică; chiar dacă pe teren nu s-ar afla (în mod evident) raţele măcănitoare menţionate mai sus, însă doar gândul că ar putea fi ele este deja reconfortant;
- încredere în forţele proprii.

Singura mea dilemă este ce raţă să las teafără şi nevătămată.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu