Mesaj de la căţelul meu

BY staredespirit No comments

Mă numesc Zen şi am 11 luni. Mă prezint, ca să nu crezi că scrisoarea asta este din partea pisicii ăleia băgăcioase care mi-a invadat teritoriul (curtea) de vreo lună. Norocul ei că este a vecinului ! Sunt o căţeluşă cu toate vaccinările la zi, deşi eu nu ţineam morţiş să mi le faci, însă tot ai insistat să mă duci la domnul cu halat alb. Prima dată am crezut că ieşim în oraş şi m-am lăsat dusă de nas, mai bine zis de cureluşa aia de mi-o pui în jurul gâtului de fiecare dată când ieşim la plimbare. Nu-mi dau seama care este rostul ei, dar tare mi-ar mai plăcea să nu mai tragi de ea de fiecare dată când vreau să mă las adulmecată de vreun căţeluş. În rest nu mă deranjează, chiar îmi dă un aspect cool. A doua oară când m-ai dus la domnul cu halat alb, aveai faţa chiar mai albă decât blăniţa mea. Îmi venea să-ţi zic să rozi vreun os sau ceva care să te binedispună. La mine dă rezultate, aşa ceva:


Când am intrat în camera aia cu pereţii plini de poze cu pisici şi câini, m-am prins de ce tremurai din toate încheieturile. Am avut un flash cu ce simţisem prima dată când m-ai adus aici. Îmi venea să o rup la fugă, dar când te-am văzut palidă la faţă, mi-a fost milă de tine. Şi cred că şi ţie de mine, că tare m-ai iubit şi răsfăţat în ziua aia. Cu toate astea te rog eu, scuteşte-mă de vizitele la veterinar. Dacă eşti tentată să-mi refuzi rugămintea, poate că te înduplecă privirea mea de milă.


Cum? Privirea asta nu a avut niciun rezultat?  Plusez cu faţa mea de după baie, ştiu că nu am cum să dau greş cu asta.



Ţi-am zis ce îmi place cel mai mult în relaţia noastră? Îmi place că mă răsfeţi zilnic, deşi nu atât de mult pe cât mi-aş dori eu. Veşnic eşti ocupată, veşnic pe fugă, tot timpul îţi găseşti ceva de făcut. Chiar acum în loc să-mi acorzi atenţie te holbezi la ceva ce cred că nici tu nu ştii exact cum se numeşte pentru că uneori îi spui "prietenul meu drag", alteori " tovarăşul meu de nădejde", deşi de cele mai multe ori îi spui "laptopul mei iubit". Chiar sunt geloasă pe drăcia asta, pentru că majoritatea timpului ţi-l pierzi cu el. N-ar fi mai bine să mergem la o plimbare, că poate te mai relaxezi un pic şi îţi va veni vreo idee genială cum să-ţi realizezi site-ul, că acum oricum te uiţi la laptop ca pisica la acvariu. Dacă nu te descurci, apelează la un profesionist!

În afara faptului că-mi doresc multă atenţie (când zic "multă" să se înţeleagă "excesiv de multă") aş vrea să-ţi reamintesc că se apropie Revelionul şi tare mi-aş dori ca meniul meu din seara de Anul Nou să cuprindă o conservă Equilibria 100% carne de curcan pentru câini şi o pungă de Orijen Junior, ca să încep bine anul. Ultima dată când m-ai dus la veterinar am aflat de la căţeluşii ăia veseli şi zglobii care veniseră doar pentru un control de rutină, că s-a lansat un magazin online  premium de accesorii şi mâncare pentru animalele de companie. Stăpânii lor, de acolo le-au comandat mâncarea şi ţinuta pentru sărbători. Ai văzut ce frumos erau îmbrăcaţi? Cei superstiţioşi zic că trebuie să porţi ceva roşu în seara de Revelion, ca să atragi energiile pozitive. Iar eu sunt superstiţioasă. Cred că m-ar prinde bine hăinuţa asta


Vezi ce căţeluşă deosebită sunt şi cum m-am gândit eu la toate? Ştiu şi ce dorinţă să-mi pun în noaptea de trecere dintre ani : să-mi permiţi să mai încalc din când în când interdicţia de a face pipi în casă. Hai că nu-i cine ştie ce, că oricum se absoarbe de covoare! Sărbători fericite ! 

P.S. Dă sfoară în ţară că s-a deschis www.cattitude.ro şi pentru că ştiu că eşti interesată mai aruncă un ochi şi aici www.creative-wings.ro. Dacă apelezi la un profesionist să-ţi creeze site-ul la care visezi şi nu te mai chinui tu, poate că vei avea mai mult timp de petrecut cu mine! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu