Lugu-Lugu cu peripeţii

BY staredespirit 2 comments

O zi obişnuită de birou. Colegii lucrează şi mai discută între ei. Ca oamenii...

- Mie-mi zici că treaba cu copiii nu-i deloc uşoară !?, zise cel mai tânăr dintre colegi, proaspăt însurăţel, in timp ce asculta versurile cantecului " Lugu-Lugu" ale celor de la "Fără zahăr". Am lucrat la proiectul ăsta până am reuşit, că vroiam să fiu un tătic tânăr, însă o perioadă am avut probleme cu finalizarea, ca să mă exprim aşa. 

La prima încercare, în timp ce făceam lugu-lugu cu nevastă-mea, o aud pe soacră-mea din camera alăturată urlând "măi, copii, n-aveţi cumva  o ţigară, că am zis eu că mă las de fumat când o să-mi faceţi un nepoţel, dar până vă hotărâţi voi.... tare aş pipa una". Bineînţeles că nevastă-mea a sărit ca arsă, eu nu ştiam cum să-mi pun mai repede ceva pe mine, să nu care cumva să bage soacră-mea capul pe uşă să vadă dacă totul este bine, cum îi este obiceiul. I-am dat politicos un pachet întreg, cu un zâmbet transformat în rânjet, cu gândul că poate o să-i ajungă vreo două- trei zile şi n-o să ne mai deranjeze.

În seara următoare, facem o nouă încercare. Sărutări, atingeri, sentimente, dorinţă, pasiune, fior, gemete, sunete.... urlete . Da, da, urlete, aţi auzit bine, dar nu de plăcere ale nevesti-mii, ci bineînţeles ale soacrei pe care o aud " măi, copii, ia vedeţi voi ce se întâmplă cu cablul ăsta, că urmăresc şi eu "1001 de nopţi' şi când s-o ceară Onur pe Sehrazat în căsătorie, nemernicii ăştia mi-au tăiat cablul. Dacă voi nu-mi faceţi un nepoţel, cu ce să-mi omor timpul?". Ce puteam să mai fac în situaţia asta ? M-am îmbrăcat frumuşel şi ca un bun ginere ce sunt, m-am dus să rezolv problema cu cablul, că de' , era de maximă importanţă chestia, nu banalităţi de-ale mele... copii frumoşi şi zglobii care să-mi împlinească viaţa.


A treia seară, a treia încercare. Baie cu spumă, muzică în surdină, relaxare totală şi bonus, soacră-mea plecată la ţară. Simţeam că a sosit clipa cea mare, mă gândeam că aşa ar fi trebuit să fie de la început, pentru că oricum sexul este sau ar fi trebuit să fie unul din momentele în care toată lumea, inclusiv soacra, dispare şi rămân doar cei doi parteneri ... şi telefoanele care sună exact atunci când nu trebuie. La capătul celălalt al firului nu era  altcineva decât soacră-mea "măi copii, ajung într-o jumătate de oră acasă, să puneţi nişte apă la fiert, că am luat de la soră-mea de la ţară nişte găini şi tare aş mai jumuli una să facem o supă bună cu tăiţei de casă. Şi puneţi-vă pe treabă să-mi faceţi repejor un nepoţel, că vecina lu' soră-mea a născut  o minunăţie de fetiţă, cu nişte obrăjori bucălaţi, o minunăţie, nu alta".

Exasperată, nevastă-mea a răbufnit . Dacă vrei repede, repejor un nepoţel, eu zic să mai zăboveşti măcar o săptămâna pe la ţară, că supa de găină mai poate să aştepte şi ghici ce, Sehrazat probabil chiar în aceste  momente se lugu-lugu cu Onur al ei, numai noi nu putem, că ne întrerupe unul sau altul, nu zic cine.

- Un alt coleg intervine. Tu eşti un caz fericit, pe tine măcar te întrerupea soacra. Eu ce să mai zic? Aseară, când făceam sex cu nevastă-mea şi eram în punctul culminant, o aud că mă întreabă " ce vrei să cumpărăm pentru Crăciun, un porc la vreo 80 de kg sau vreo doi curcani?". Credeţi-mă că mi s-a tăiat instantaneu şi de lugu lugu şi de porc şi de curcan. Aşa-i după 10 ani de căsnicie...

- La tine cum este cu lugu-lugu? mă întreabă curioşi cei doi colegi. Tot cu probleme?

- La mine totul a mers ca uns încă de la început, le răspund râzând. Lugu-lugu ca la carte, nu după mult timp mi-am făcut Testul Barza , pentru ca acum să ne gândim la numele copilului. La noi de abia aici a apărut problema. Dezbateri aprinse între mine şi soţ în timp ce ne uitam la un film poliţist. Eu, hotărâtă, cum mă ştiţi, am zis că dacă va fi băiat, îl va chema Cezar. Soţul meu vroia să contribuie şi el  la numele copilului, ceva original, aşa că s-a gândit să-i pună copilului primul nume de băiat ce va fi rostit în filmul respectiv. Am aşteptat cu sufletul la gură desfăşurarea filmului să vedem care va fi numele de botez al copilului nostru. Nu a întârziat să apară ! Într-adevăr un nume original, exact aşa cum şi-a dorit soţul meu : Pulock ! Noroc că vom avea fetiţă !

Testul Barza m-a provocat să vă povestesc ceva amuzant despre Lugu-Lugu. Dacă tot suntem la capitolul mărturisiri, voi aveţi intamplări inedite/ funny/iesite din comun legate de #Lugu-Lugu?

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu!L-ai meritat din plin, textul fiind plin de adevar și de umor!Ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere