Doar cei puternici ies învingători

BY staredespirit No comments

Era toamnă. Ieşisem de la serviciu şi m-am oprit la un magazin să cumpăr o pungă de bomboane cuiva drag. Ştiam că îi plac. N-am mai avut cui să le ofer pentru că între timp acea persoană hotărâse să-şi încheie socotelile cu viaţa.  Un eveniment extrem de dureros care m-a marcat profund! 

Pentru a trece mai uşor peste această încercare, m-am cufundat în lectură. Citeam tot ce-mi pica în mână. Citeam şi plângeam. Nu puteam să înţeleg gestul, nu puteam să iert, însă trebuia să o fac pentru a merge mai departe. Iertarea era un act de care aveam nevoie pentru a mă elibera de amărăciunea din interior, înțelegând că nu mai are rost să mă opun unui lucru care deja s-a întâmplat și nu mai poate fi schimbat. 

Invăţând să iert, am continuat cu lecţiile. Incet, încet, am învăţat să mă ascult, să-mi cunosc nevoile, să-mi observ calităţile, să mă dezvolt ca om, iar la sfârşitul zilei să mă bucur de fiecare reuşită. Dar cel mai important am învăţat că dincolo de fiecare eşec, viaţa continuă. Am găsit în mine puterea să transform fiecare nereuşită într-o lecţie de învăţare. Cum să apreciezi o împlinire dacă nu ai trăit un eșec? Nu am urmat reţete şi nu i-am ascultat pe alţii, mi-am ascultat doar vocea interioară.

Cărţile mi-au devenit cel mai bun prieten, m-au ajutat să evoluez. Ele m-au învăţat că lumea materială nu reprezintă decât mijlocul de realizare a adevăratelor valori - voinţa, memoria şi gândirea – care, pe măsură ce se dezvoltă, constituie comoara cea mai de preţ. Dar cel mai important, am învăţat că viaţa este o luptă din care doar cei puternici ies învingători.

Provocarea de a scrie despre un moment important din viaţa mea a venit de la Stalinskaya. 
Preparată conform unei reţete tradiţionale ruseşti, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecţiei materiilor prime şi îmbunătăţirea constantă a procesului de producţie şi a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să rişte pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piaţa din România.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu