Planuri de viaţă

BY staredespirit No comments

Siropul YO împlinește anul acesta 60 de ani, ani ce reprezintă nu doar un simplu număr, ci o serie de experiențe din care a deprins tot ce a fost mai bun, a învățat, s-a dezvoltat, s-a perfecționat și cel mai important, a acumulat experiență. Cu această ocazie, YO Sirop de fructe lansează campania „60 de ani de experiențe”, în care îi provoacă pe consumatori să dobândească cât mai multe experiențe până la vârsta de 60 de ani.


Pentru a răspunde provocării am făcut o listă cu 5 rezoluţii pe care mi le-am propus să le realizez până la împlinirea frumoasei vârste de 60 de ani:

1. Îmi doresc un loc al meu... ceva simplu, rustic, dar funcţional. O casă la ţară, cu mobilă care să îmbine într-un mod plăcut tradiţionalul cu modernul, cu covoare autentic româneşti, la ferestre cu draperii din pânză albă brodate manual. O casă în care să împărtăşesc bucuriile vieţii cu soţul meu şi de ce nu, la 60 de ani, cu nepoţei câţi să-i numeri pe degetele de la o mână. O mică livadă cu pomi fructiferi şi o grădină cât cuprinzi cu privirea completează visul meu. Îmi doresc să mă bucur de aroma legumelor crescute de mine în grădină, de peisajul frumos, de cântecul greierilor, de trilul păsărelelor, de aerul curat de ţară, de linişte şi de viaţă ! Primul pas l-am făcut, dat fiind că terenul îl aveam, aşa că am cumpărat primii pomi fructiferi pe care să-i plantez in micuţa mea livadă.



2. Să pun pe picioare o mică afacere de familie al cărei obiect să fie livrarea la domiciliu de legume proaspete de sezon crescute în grădina proprie. Pe perioada iernii aş putea livra murăturile lăudate de toţi cei care mi-au trecut pragul casei şi le-au gustat. Gogonelele, varza, conopida, castraveţii şi pepenii muraţi sunt specialitatea mea, aşa că de ce să nu se bucure şi alţii de ele !

3. Să-mi cumpăr o rulotă cu care să bat ţara asta în lung şi în lat, să ne petrecem vacanţele in familie pe malul vreunui râu şi să ne trezească susurul apei. Să o învăţ pe fiica mea să se bucure de tot ce ne înconjoară şi să aprecieze natura.

4. Să învăţ meşteşugul olăritului. Mi-ar plăcea să-mi decorez casa visurilor mele cu obiecte din lut create de mine. 

5. Să-mi fac timp să citesc mai mult. Ce bagaj de cunoştinţe aş avea la 60 de ani, câte poveşti aş avea de spus nepoţilor, câte experienţe de viaţă de împărtăşit ! 

In determinarea mea de a-mi realiza planurile de viitor pe termen lung, nu uit să mă bucur de lucrurile mărunte, dar frumoase ale vieţii : savurarea unui pahar de sirop de fructe YO.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu