S.O.S.- conexiune la internet

BY staredespirit No comments

Vineri, ora prânzului, iar eu "mă băteam de muscă" la serviciu. Toată lumea se afla în concediu, numai câţiva ameţiţi, printre care mă număram şi eu, asigurau permanenţa.  Şeful meu plecase la o partidă de vânătoare de lişiţe şi gâşte sălbatice pe canalele Dunării, iar eu stăteam pe net şi admiram din faţa calculatorului peisaje mirifice din Deltă

Afară, vreme extrem de plăcută, nu foarte cald, vântul nu adia deloc, o zi tocmai bună de pescuit, îmi zic. Nu apuc să-mi termin gândul, că mă sună al meu soţ care mă anunţa cu o voioşie de-a dreptul enervantă, în condiţiile în care eu eram ţintuită la birou, că pleacă la pescuit.
-  No, lovitură sub centură, sar eu ca arsă. Fix la asta mă gândeam şi eu ! Nu pleci nicăieri, aşteaptă-mă că mă urc în maşină şi în zece minute sunt acasă. Vin şi eu !

Îmi anunţ colegii că am  o treabă urgentă ce nu suportă amânare şi dacă sună şeful.... am făcut o pauză că nu ştiam ce să mint.... eh, lasă că nu sună, că doar este weekend deja şi n-avem nicio urgenţă.

Ajung repede acasă, mă echipez corespunzător pentru o aventură la pescuit şi suntem gata de marea evadare. Când să încui uşa, sună telefonul. Şefu ' ! Trag aer în piept şi răspund.
- Da, şefu', ce s-a întâmplat, nu merge vânătoarea ?
- Ar merge, dacă nu m-ar fi sunat ăia de la centru. Cică nu ar fi primit email-ul cu situaţiile economico-financiare pe care le-ai transmis ieri.  Mai trimite-le o dată, dar urgent, că este vineri şi in weekend nici musca nu zboară.... şi sună apoi la secretariat să-ţi confirme că le-au primit!

Sun la serviciu să mă ajute cu email-ul vreunul dintre cei 3 colegi rămaşi pe baricade,  dar acolo, ce să vezi, adia un aer de vacanţă. Intru înapoi în casă, deschid calculatorul, intru pe email-ul firmei şi aştept să se încarce fişierele. Ce noroc că mi-am luat stick-ul USB la mine, mă gândesc! Aştept preţ de câteva minute, verific conexiunea la internet, când văd triunghiul.




Urmează minutele de resuscitare, nu ale mele (deşi simţeam cum îmi zvâcnesc tâmplele şi-mi circulă sângele prin vene) ci ale calculatorului. Încep manevrele de rigoare: restartez computerul... restartez router-ul...sun la firma de cablu să întreb dacă este vreo problemă cu net-ul. Un domn tare amabil îmi răspunde că nu este de la ei problema şi îmi dă soluţia: să restartez router-ul. Mai bine il schimb, răspund, deşi domnul nu avea săracu' nicio vină

Stiam chiar ce vroiam: un router D-Link, despre care auzisem că este foarte bun. Ştiam şi că produsele D-Link se găsesc la AltexeMagFlancoPC GarageEvoMag sau cel.ro.. Dacă aş fi avut conexiune la internet îmi comandam un router D-Link chiar în acel moment.

Noroc că fac doar 10 minute de mers cu maşina până la serviciu. Mă întorc la muncă, trimit email-ul , primesc şi confirmarea telefonică şi fix când se încheia programul în mod normal, reuşesc să plec şi eu la pescuit.


Acest articol vine ca raspuns la provocarea celor de la D-link, care implinesc 30 de ani de la infiintare. Când vine vorba de un brand care construiește produse tehnologice, 30 de ani e enorm, iar ca să arate câte s-au întâmplat în ultimii 30 de ani, au pregătit și un infografic, pe care te invit să-l vezi mai jos:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu